سلام به همه مخاطبین عزیز معبر. بارها همسنگران عزیز از من درخواست کرده بودن تا کتاب هایی که مطالعه می کنم رو معرفی کنم تا این عزیزان هم ازین کتاب ها بهره مند بشن.

شخصاً هرکتابی رو نمیخونم و خیلی روی خرید کتاب وسواس دارم. اما تعجب می کنم چطور چهار سال از چاپ کتاب قدم کلیک هایتان برچشم به قلم محمدرضا زائری می گذره و من تازه با این کتاب آشنا شدم.



به تمام عزیزانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند و اون هایی که دغدغه کار فرهنگی دارند و حتی اون هایی که خودشون رو خدای کار فرهنگی می دونن توصیه می کنم حتما این کتاب رو تهیه کنند (قیمت 4000 تومن) و مطالعه کنند.

دید بشدت باز آقای محمدرضا زائری نسبت به فضای مجازی و همچنین امور فرهنگی بشدت زیباست و درست همون چیزی هست که شخصا سال ها به دنبال اون بودم تا شخصی حرفی رو بزنه که من هم به دنبال همون هستم.

آقای زائری 8 سال وبلاگ نویسی کرده اند و از نزدیک با این فضا آشناهستند و من تازه با خوندن این کتاب پی به درست و غلط بودن خیلی از مطالبم بردم و باعث شد تا در روند فعالیتم در فضای مجازی تغییراتی ایجاد کنم.

منبع : معبر سایبری فندرسک